28 April t/m 1 Mei: Hofwiesenparkfest in Gera

Van 28 April t/m 1 Mei 2018 is weer het Hofwiesenparkfest, het parkevenement dat voor de 11e keer wordt gevierd in Gera.

Oberbürgermeisterin Dr. Viola Hahn van Gera:

"Ik nodig de bezoekers aan de stad van harte uit om vier dagen met ons het Hofwiesenparkfest te vieren in Gera. Het Hofwiesenparkfest, met zijn veelbewogen evenementen en het kleurrijke programma konden niet in deze kwaliteit worden gerealiseerd zonder de steun van onze trouwe sponsors en de vele toegewijde clubs. Ze worden in het bijzonder bedankt voor hun inzet "

Dit vierdaags bloemen- en parkfestival bied muziek, dans, sport en activiteiten voor het hele gezin. Indrukwekkend is de nacht van licht op zaterdag. U  kunt in het hele park dan genieten van de bijzondere verlichting - licht zwemmen – ballonnengloed - een zee van kaarsen - vuurwerk en als muzikaal hoogtepunt Mister Panic en het Atlantische orkest.

Voor het hele programma wordt u verwezen naar deze flyer