Vergaderverslag werkgroep Croydon

Op zaterdag 19 september vond er een vergadering van een delegatie van de Werkgroep Croydon en van de Croydon Arnhem Link plaats in Hotel Haarhuis in Arnhem. De vergadering werd voorgezeten door dhr. Pierre den Teuling; hij verving Franx Kleijn, die afwezig was in verband met een buitenlandse vakantie. U kunt hier het vergaderverslag lezen.

Lees meer...

Fietsen voor Marie Curie Cancer Foundation

Agenten van de Metropolitan Police Croydon hadden besloten opnieuw een fietstocht te maken waarbij geld zou worden ingezameld voor de Marie Curie Cancer Foundation. Op 17 september kwamen, na een fietstocht van Croydon naar de veerboot in Harwich en vervolgens verder fietsend vanaf Hoek van Holland, de 6 fietsers om kwart voor tien aan bij een hotel in Haastrecht. De volgende morgen schoven om 7 uur tijdens het ontbijt de collega’s uit Arnhem aan die al om kwart voor zes uit Arnhem vertrokken waren.

Lees meer...