Bestuur en organisatie

De stichting heeft een bestuur van minimaal vijf en maximaal zeven bestuurders. Zij zijn onbezoldigd. Een vergoedingen voor bijzondere werkzaamheden worden in de jaarrekening zichtbaar gemaakt en toegelicht.

De samenstelling van het algemeen bestuur van Stichting Jumelage Arnhem

Samenstelling van bestuur
Vacature voorzitter werkgroep Gera
De heer Paul van Heijst voorzitter werkgroep Croydon

Samenstelling van de werkgroep Croydon
De heer Bert Companjen  religie
Mevrouw Wil Kuijsten-Speijers algemeen

Samenstelling van de werkgroep Gera
Vacature voorzitter
De heer Bert Companjen  religie

Doelstelling
Het bevorderen van uitwisseling tussen zoveel mogelijk burgers, zowel a-titre-personelle als in vereniging- en/of organisatieverband, van de betreffende steden (Croydon en Gera) om bij te dragen tot bevordering van samenwerking, vriendschap en vrede tussen verschillende landen en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords.

Beloning
De bestuursleden ontvangen géén vrijwilligers vergoeding. Ze hebben wel recht op zogeheten “vacatie-geld”. Dat is een vergoeding voor de onkosten die het bestuur maakt in voorbereiding en uitvoering van de bestuursvergaderingen (max. € 200,-- per jaar).Kosten die hieronder vallen zijn: reiskosten, parafernalia, telefoonkosten e.d. en staan in het jaarverslag genoemd onder “overige en algemene bestuurskosten".

Statuut: Stichting Jumelage Arnhem (PDF)

KvK nr.: 41051495

Fiscaal nummer / RSIN: 8158.22.157