Fietsen voor Marie Curie Cancer Foundation

In september 2012 heeft er een Sponseringsfietstocht van de politie van Croydon plaatsgevonden. Een 15 tal politiemensen heeft vanuit Croydon de tocht naar Arnhem per fiets afgelegd voor het goede doel: de Marie Curie Cancer Foundation. De tocht is voor de 5e keer uitgevoerd. De wethouder, de heer Gerrie Elfrink, heeft de fietsers vanaf Delft begeleid naar Arnhem. Zij zijn bij het politiebureau binnengehaald en verwelkomd. Het ontvangstcomité bestond uit unitchef van de politie Herman van Haarlem en enkele leden van de werkgroep Croydon, die rozen hebben uitgedeeld. Een journalist van de Arnhemse koerier heeft hierover in de krant een artikel geplaatst.