Wethouder Gerrie Elfrink sportief onderweg: dag 1 en 2

Dinsdagmorgen om 10 uur vertrok een groep fietsers vanaf het stadhuis van Croydon voor een sponsortocht naar Arnhem. Zij doen dit voor de zesde keer en hopen weer een flink bedrag bij elkaar te fietsen voor Marie Curie Cancer Care. De groep bestaat uit politiemensen en ambtenaren van de stad Croydon en natuurlijk niet te vergeten Gerrie Elfrink. De Arnhemse wethouder fietst deze keer de hele afstand waar hij de afgelopen 2 jaar nog de groep vergezelde op hun tocht door Nederland. Deze keer is gekozen voor een lange route. Zij gaan van Croydon naar Folkstone waar de oversteek wordt gemaakt, vervolgens naar Ossendrecht voor de overnachting en dan op donderdag het laatste stuk naar Arnhem. Daar zullen ze om in Nijmegen worden opgewacht door 4 leden van de fietspolitie en vervolgens naar Arnhem. Om 6 uur worden ze verwelkomd door de burgemeester van Arnhem, Herman Kaiser en de mayor of Croydon, Yvette Hopley op de binnenplaats van het stadhuis.

Dag 1

Dag 2