Wethouder Gerrie Elfrink sportief onderweg: dag 3

Na een lange rit komen de fietsers om half acht aan op het stadhuis. Anderhalf uur te laat maar ach….. Beide burgemeesters hebben hun gezamenlijke diner onderbroken om de groep te begroeten. Na woorden van welkom, de nodige foto’s en het uitwisselen van enkele ervaringen gaan de burgemeester en zijn gasten verder met hun diner en vallen de fietsers aan op het buffet dat op hen staat te wachten. Hier komen de verhalen pas goed los. De conclusie is dat het zwaar is geweest maar gezien de opbrengst tot nu toe is het zeer de moeite waard geweest. Aldus gesterkt kunnen zij de rest van hun reis maken in de busjes naar het hotel. Ze zullen op vrijdag een krans leggen op het Airborneplein waarna het officiële deel van hun reis wordt afgesloten.

Tekst: Marianne Pas
Foto’s: Marianne Pas en diverse leden van de fietsgroep